83) Bekas Pelajar

                         BEKAS PELAJAR SEKOLAH 

Secara Rasminya

 Sekarang secara rasminya aku dah bukan lagi pelajar sekolah.
First and Foremost,
aku tak perlu bangun awal lg untuk ngadap water heater ! =='

then Assembly la..class Early Bird bagai..
jalankn tugas sebagai Prefect untuk naikan Bendera during assembly semasa lagu Negaraku dinyanyikan,


 **
Semua tu dah jadi Memori..
itulah lumrah hidup kan ?

for those yg dh lepas SPM..sure lalui fasa ini jugak an ?
Banyak sweeT Memori aq dpt tahun ni..

10 MARCH 2013 (kawan2 celebrate birthday aku , penuh tepung kawan2 kerjekan )

They will be in my heart

Pinjam Lampu motor kawan jap kan ? HIHI
Anugerah Cemerlang bersama YAB Puteri Yang di-Pertuan Agong


Ini lah Ibu aku ! , the one who never knows the meaning of gave up to stay supporting me in everything.. =) <3 and the one i Love..
Tapi ..di Apakah aktiviti2 aku selepas SPM ni sebelum wujudnya result SPM ?

0 comments:

Post a Comment